Wzrosty w ocenie w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2024"

21.06.2024

Poniżej znajdziecie wyniki z raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2024″, przeprowadzone przez Kantar metodą hasztag#CATI dla Media Marketing Polska (MMP), który jest najważniejszym w tym zakresie raportem na rynku i jest publikowany raz w roku. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie oraz całemu zespołowi za ciężką pracę! Jesteście najlepsi 👏. W zestawieniu wyszczególniliśmy wzrosty w ocenie, co oznacza, że cały czas inwestujemy w profesjonalizm naszego zespołu, a tym samy w realizacje KPI.

Odnotowaliśmy imponujące wzrosty w zakresie ⤵️

✅ zrozumienia idei zintegrowanej komunikacji
✅ jakości w planowaniu internetu
✅ innowacyjnego podejścia do planowania mediów
✅ oferty kreatywnej
✅ programmatic

Powrót do listy artykułów