Mennica Residence

Wyzwanie

Sprzedaż inwestycji Mennica Residence do grupy inwestorów, którzy są zainteresowani lokalizacją w atrakcyjnym miejscu, ale jednak charakteryzującym się dynamicznym wzrostem powierzchni biurowych. Pozyskanie leadów, które mają zdolność finansową nabycia nieruchomości Mennica Residence.

Rozwiązanie

Dzięki skutecznej synergii działań wizerunkowych i sprzedażowych w wielu kanałach kontaktu dotarliśmy do grupy najbardziej zainteresowanych inwestycją, posiadających możliwości finansowe na dokonanie inwestycji. Selekcja odpowiedniej grupy możliwa była dzięki prowadzeniu komunikacji PR i tradycyjnej w mediach branżowych pozycjonującej odpowiednio inwestycję. Kampanię wspierały takie działania jak prezenter 3D na etapie budowy czy zautomatyzowany system aktualizacji ofert na serwisach ogłoszeniowych.

576

wygenerowanych leadów

92%

wyprzedanych lokali

Wyniki

W wyniku podjętych działań w ciągu kwartału udało się wygenerować 576 leadów od prospektów (ponad połowa z komunikacji digital) i wyprzedać 92% oferty lokali w pierwszym etapie oraz 57% oferty drugiego etapu. Wg szacunków firmy doradczej działającej na rynku nieruchomości REAS, Mennica Residence była najszybciej sprzedającą się ofertą w swojej kategorii.

Narzędzia
Digital
Performance (SEM, SEO, social media)
Magazyny
Outdoor
Targi, eventy, PR