Euvic Media & Technology S.A. inwestuje w Anystar.io: globalną technologię do influencer marketingu
29.05.2024Euvic Media & Technology S.A., lider w marketingu efektywnościowym, zainwestowała w Anystar.io, nowoczesne rozwiązanie do influencer marketingu. Celem inwestycji jest stworzenie najskuteczniejszej sieci influencerów (Performance MCN) i oferowanie markom pakietów bezpiecznych reklam skierowanych do precyzyjnie wybranych widowni online w Polsce i za granicą.
Dzięki zaawansowanej technologii Anystar.io, Euvic wzmocni swoją pozycję na rynku influencer marketingu, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania i wsparcie w zarządzaniu kampaniami. Inwestycja ta umożliwi bardziej efektywne i zautomatyzowane działania, przynosząc korzyści zarówno markom, jak i twórcom treści.
Zespół Anystar.io składa się z ekspertów z ponad 10-letnim doświadczeniem w influencer marketingu i technologii. Krystian Botko i Lidija Vukić założyli i rozwijali TalentMedia / Lifetube, największą grupę influencer marketingu w Europie Centralnej, a Hubert Wydrych od dekady tworzy technologie do monitoringu internetu.
Klienci Euvic Media & Technology S.A. zyskają dostęp do zaawansowanych narzędzi, które zwiększą efektywność kampanii influencer marketingowych. Technologia Anystar.io wspiera sprzedaż w e-commerce dzięki generatorowi linków afiliacyjnych oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji do przekształcania mowy na tekst i rozpoznawania wzorców w treściach influencerów.
„Współpraca z Euvic Media & Technology S.A. pozwoli Anystar.io przyspieszyć wzrost i przekształcić każdą złotówkę klientów wydaną na influencer marketing w wymierne efekty” – mówi Krystian Botko, CEO Anystar.io.
“Jesteśmy przekonani, że inwestycja w Anystar.io pozwoli dostarczać naszym klientom efektywne rozwiązania w influencer marketingu, jeszcze lepiej usprawniając operacje w rozproszonej ekonomii twórców (100 000 aktywnych influencerów w Polsce). Integracja z naszą autorską technologią adserwerową, która zaimplementowaliśmy i rozwinęliśmy na potrzeby inluencer marketingu w ITM (Influence That Matters), spółce w której również jesteśmy inwestorem, umożliwi zbudowanie kompletnego systemu do zarządzania kampaniami na powierzchni twórców oraz stworzenie wspólnie z ITM.Media, unikalnej oferty opartej na analizie i automatycznym zarządzaniu powierzchnią influencerów, a także szybkie rozliczenia z wieloma twórcami jednocześnie. Inwestycja grupy Euvic Media & Technology S.A.,w Anystar.io wzmacnia naszą ofertę rynkową zwłaszcza w obszarze influencer marketingu i rozwoju nowych technologii” – dodaje Maciej Teliszewski, prezes Euvic Media & Technology SA