Kolejowe ABC
Wyzwanie
Zwrócenie uwagi dzieci i młodzieży oraz ich rodziców, nauczycieli i wychowawców na zasady bezpieczeństwa obowiązujące na przejazdach kolejowych, dworcach, peronach i w pociągach oraz promowanie wzorców odpowiedzialnego zachowania się w pobliżu torów.
Rozwiązanie
Przygotowaliśmy aktywności reklamowe, których charakter i formuła wykorzystywały miejsca, konteksty i wydarzenia, wokół których następuje integracja wskazanych grup odbiorców (rodzice, dzieci, młodzież i nauczyciele). Obok klasycznych działań marketingowych w mediach, prowadziliśmy działania edukacyjne w ramach platformy Librus (dzieci, młodzież, nauczyciele) oraz imprez plenerowych, na które złożyło się 8 rodzinnych pikników edukacyjnych w popularnych miejscowościach turystycznych oraz 2 duże wydarzenia, podczas których został wyświetlony wideomapping 3D. Całość aktywności wspierana była z wykorzystaniem infrastruktury klienta (dworce, tereny kolejowe, pociągi) oraz służb związanych z bezpieczeństwem.